Raymarine P70R Autopiloot display met draaiknop E22167

Raymarine P70R Autopiloot display met rotary control E22167Het P70R Autopiloot display met rotary bediening voor een motorschip hoort thuis in de nieuwe serie. Het P70R Autopiloot display ziet er zo uit en heeft bestelnummer en prijs: E22167

Het P70R Autopiloot display met een draaiknop hoort in de bij het Raymarine I70 Multifunctioneel Kleuren display en het Raymarine E7 Multifunction Display. Het is het nieuwe uiterlijk is van de 2012-serie. Voor deze serie is er de nieuwe Raymarine E7 multifunctoneel display zonder kaart. Het P70R Autopiloot display met draaiknop is voor een motorschip, dit omdat een draaiknop ideaal is om het schip te bedienen. Voor zeilschepen is deze Raymarine P70 Autopiloot display met druktoetsen beschikbaar.  Het formaat van het scherm is 4 inch, een dikke 10 centimeter.

Het P70R Autopiloot display met druktoetsen aansluiten

Het P70R Autopiloot display met draaiknop maakt gebruik van het SeaTalkNG Next Generation netwerk. Dus simpeler kan het gewoon niet. Zorg er voor dat het P70R Autopiloot display met draaiknop draaiknop aangesloten wordt op het SeaTalkNG Next Generation netwerk en het is klaar. Via het netwerk meldt het P70R Autopiloot display met draaiknop zich aan. Done.

Stuurautomaten voor het P70R Autopiloot display met draaiknop

Alle soorten stuurcomputers kunnen gebruikt worden, zolang hij SeaTalk heeft. De nieuwe Raymarine stuurcomputers maken gebruik van het SeaTalkNG Next Generation netwerk.

Het P70R Autopiloot display met draaiknop WiKi

Het P70R Autopiloot display met draaiknop heeft wel een eigenschap dat een nadeel kan worden genoemd. Hij verbruikt meer energie dan de Raymarine ST60 Plus instrumenten. Een Raymarine ST60+ Plus Tridata verbruikt ongeveer 60-70 mA het P70 Autopiloot display met druktoetsen verbruikt ongeveer 130 mA.

Het P70R Autopiloot display met draaiknop is exact het zelfde als de Raymarine P70 Autopiloot display met druktoetsen. Maar op deze motorversie zit wel een roerfunctie (te bedienen met de roratry-knop), niet de overstag en windvaanfunktie.